Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Radwan | użytkownik

imię i nazwiskoRuud van Radwan adresZasrajewo Wielkie zarejestrowany20.08.2009 @10:23:37 ostatnio na stronie15.04.2013 @16:51:17



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty24 komentarze126 posty na forum5

komputer / sprzęt
komp: na chodzie | Sony DSC-W70, także walka je...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~onuferka    28.06.2010 @15:57:08
Dzieki za odwiedzinki pozdrowionka
~saper2354    25.06.2010 @10:54:33
włosy na receaz tak poryty nie jestem
~saper2354    25.06.2010 @06:44:35
to czego nie wiedziales to włosy po obróbce w PS.dzieki za ocenki
~maanekin    27.09.2009 @21:09:16
hehe od kiedy Ty na dg siedzisz?;p
~Eldar    31.08.2009 @21:13:43
Jeżeli ucięty kadr i słaba jakość zdjęcia nie są niczym złym to masz super fotografa za przyjaciela. Pozdrowienia dla niego i jego "wasnego" kącika.
_______
Myślisz, że koty są fotografowane przez słodkie dziewczynki? to Patrz! http://www.digart.pl/zoom/4724907/Kot_Hunting.html

http://www.digart.pl/praca/3746151/Cementownia_Jaworzno_cd.html
~alex0333    28.08.2009 @23:34:54
dzięki wielkie
~kaajka9    28.08.2009 @10:03:30
w tej chwili mam już 11 :d
~Syfiarz    27.08.2009 @20:45:13
Dzieki Pozdrawiam
_______
Oceniłem Twoją pracę? Oceń i moją
Ja robie tak zawsze
-polifoniczna    27.08.2009 @19:18:49
żebyś wiedział
~DolceFragola    27.08.2009 @19:06:17
Rozumiem, każdy ma swój styl fotografowania pozdrawiam
~drift3r    27.08.2009 @14:29:12
A widzisz. Mówiłem im żeby się do zapianego kura nie ruszały, a one dalej swoje.
Drzewa to źli modele.
~conek    26.08.2009 @23:21:05
"W jaki sposób wbiłeś się tam do piwnicy? Ja tam bym się kopsnął, gdybym tylko wiedział gdzie i jak ._."

pracuje w serwisie wind i często mam wolny dostęp do różnych "ciekawych" obiektów tyle że zawsze mam telefon przy sobie zamiast aparatu :/ pozdr
~musstaffa    26.08.2009 @20:12:02
nie liczy sie losc tylko jakosc

dzieki i pozdro
~NelehFly    26.08.2009 @19:35:28
a czasem z nudów się coś zrobi
_______
.Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś
~Drapetoman    23.08.2009 @09:29:08
Dzięki za komentarz, byłby sympatyczny nawet bez oceny.
Regards, D.
PS. Pewnie jeszcze wpadnę.
_______
Ty, pi i tipi.
~Bartek86pl    22.08.2009 @16:42:04
dzięki za opinię
_______
Rób to co kochasz... Kochaj to co robisz....
~mrsMadeline    22.08.2009 @10:46:51
w moich digartach był identyczny zachód, tylko inny kadr i wielkość. lepiej to wyglądało. ale został usunięty, nie z mojej winy.

pozdrawiam.
_______
[nie mam lustrzanki, jestem amatorem, fotografuję z nudów. Ważne że próbuję, chcę, robię.]
~vrednalemon    21.08.2009 @11:51:31
~vrednalemon    21.08.2009 @11:49:52
każdy jakąś słabość ma
~cjastek    20.08.2009 @13:32:35
MMM.. maszyna :PP
~drift3r    20.08.2009 @13:30:46
No stary. Dzięki. ;D
... a i nie zamierzam przestawać.
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt